Davatelj garancije, u garantnom roku, o svom trošku osigurava otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklariranim karakteristikama kvalitete proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davatelj garancije će popraviti pokvareni predmet, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac. U tom slučaju, proizvod šaljete na našu adresu i mi snosimo troškove transporta.

Poslije isteka zakonskog roka garancije robe ( 2 godine ) ili roka datog garancijom, potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis i snosi troškove slanja, primanja robe i popravke. 

U slučaju prodaje tehničke robe potrošača treba obavijestiti o dostupnosti rezervnih dijelova, priključnih aparata i sličnih dijelova, tehničkog servisa, odnosno održavanja i popravka za vrijeme i poslije prestanka perioda u kojem odgovara za neusklađenost ugovoru, odnosno poslije prestanka proizvodnje i uvoza robe.